Serviceaftale til hjertestarter - Din tryghed


Serviceaftale til hjertestarter

Antallet af hjertestartere i Danmark er over de seneste år steget stødt, men desværre bliver ikke alle hjertestartere serviceret og vedligeholdt, så det risikeres, at den livreddende behandling ikke kan udføres.

Det er enormt vigtigt at få sin hjertestarter tjekket jævnligt, og har den været i brug, skal de brugte dele udskiftes med nye. For at undgå en situation, hvor der mangles vigtige dele, eller batteriet er løbet tør for strøm, tilbyder vi en serviceaftale til jeres hjertestarter.

Automatisk servicering af hjertestarten

Vores populære serviceaftaler indebærer registrering af vitale dele som batteri og elektroder, så vi kan sikre funktionaliteten af hjertestarteren, inden disse dele udløber. 

Virksomheden eller foreningen betaler et årligt kontingent for aftalen, som også dækker udskiftning af brugte dele. Det vil sige, at vi hos Cardiocare dækker de dele, der er blevet brugt til genoplivning, hvis maskinen har været i gang. I skal blot som servicekunde kontakte os, når hjertestarteren har været i brug.

Med en standard serviceaftale sender vi de nye dele med fragtmanden og har man valgt Onsite service, kommer Cardiocare's tekniker ud og efterser og kontrollere hjertestarteren samt udskifter til nye dele ved normal udskift.

I tilfælde af en brug af AED kan tilkøbes en udryknings pakke, så vi hurtigt får jeres AED til at fungere igen men nye dele. I kan altså overlade hele serviceringen til os og ikke behøve at bekymre jer om hjertestarterens funktionalitet. Den sikrer vi. 

Din serviceaftale hos Cardiocare sparer op til udskifning af elektroder og batterier

Vi har opsat et unikt system for at kunne registrere og opretholde servicering af hjertestartere. Vi har siden 2009 startet et serviceaftale system som en af landets første udbydere af denne service.

Når I tegner en sådan aftale hos os, er I altså sikre på at holde hjertestarteren opdateret og fuldt forsynet med det livreddende indhold. Med en standard serviceaftale fremsendes de vitale dele inden udløb helt automatisk, og hvis hjertestarteren har været i brug, skal I blot henvende jer til vores kundeservice og oplyse at jeres AED har været i brug så sendes der gratis nye dele til jer. Med vores Onsite serviceaftale overlader i alt vedligeholdelsen til os og vi kommer ud og efterser AED og skifter de vitale dele inden udløb.

Med andre ord dækker serviceaftale gebyret,  som opkræves årligt, alle dele samt sikrer I får dele til tiden. Cardiocare Scandinavia kan lave serviceaftaler på 99% af de hjertestartere der findes på det danske marked.  Vi hører til landets mest sikre leverandør af serviceaftaler til de bedste priser. 

Tegn en serviceaftale i dag

Ring til os på tlf. 86 28 49 00 eller skriv en mail til os på info@cardiocare.dk og kom i gang med en serviceaftale allerede i dag. Vi har svarene på alle dine spørgsmål omkring hjertestartere, vedligeholdelse, placering af hjertestarterskabet, AED-trænere, kurser og meget mere. Vi ser frem til at modtage din henvendelse og til at se, hvordan vi kan hjælpe dig.

På vores website bruges cookies til at huske dine indstillinger og udarbejde statistik. Ved fortsat brug af websiden godkender du vores cookiepolitik. 

Læs mere

×

Nyhedsbrev