ekskl. moms. inkl. moms.

Serviceaftale til din hjertestarter

Bestil en serviceaftale til jeres hjertestarter

Med en serviceaftale hos Cardiocare håndterer vi registreringen af udløbsdatoer,  samt håndterer fragt og omkostninger for vitale dele, når dette er nødvendigt. Bliver din hjertestarter brugt til et hjertestop, så sender vi nye reservedele til dig helt gratis. Hvis din hjertestarter er væk i længere tid i forbindelse med udlæsning efter brug, har du mulighed for at låne en hjertestarter i en begrænset periode, til du får din egen tilbage.

Med en Basis aftale på jeres hjertestarter, er det dit ansvar selv at udskifte batteri og elektroder, når de udløber. Det er påkrævet, at de udskiftes i god tid, så jeres hjertestarter altid virker og er klar til brug. Vi sender elektroder og batterier til den person, der er registreret som ansvarlig for hjertestarteren. Men Cardiocare tager ikke ansvar for udskiftningen, da dette ansvar ligger hos kunden.

Alternativt kan vi også servicere den for jer med vores On-Site Serviceaftale, så i ikke skal stå med ansvaret for udskiftningen af delene, men dette foretages af Cardiocare's servicetekniker.

Bestil Cardiocare service på din hjertestarter

BASIS

Basis aftalen indeholder:

Nye elektroder ved brug af hjertestarteren eller ved udløb af registrerede holdbarhed.

Nyt batteri ved udløb af registrerede holdbarhed eller efter behov.

Adgang til servicetelefon hvor du kan få råd og vejledning.

Support ved brug af hjertestarter.

Låne-hjertestarter hvis jeres hjertestarter skal til reparation, indtil jeres egen er klar igen.

ONSITE

On-site aftalen indeholder:

Alt hvad Basis aftalen indeholder plus:

Cardiocare kører ud og skifter dele ved normal udskiftningstidpunkt.

Vi fortager funktionskontrol af jeres hjertestarter, samt udvendig og indvendig inspektion.

KOMPLET

Komplet aftalen indeholder:

Alt hvad Basis aftalen indeholder plus:

Alt hvad Onsite aftalen indeholder plus:

Årligt kontrolbesøg.

Med et årligt kontrolbesøg sender vi en tekniker forbi en gang om året for at tjekke at alt er som det skal være og for at opdatere eventuelle software opdateringer der måtte være til jeres hjertestarter.

Tillægs ydelser hvis det ikke er med i din aftale

ÅRLIGT
KONTROLBESØG

Med et årligt kontrolbesøg sender vi en tekniker forbi en gang om året for at tjekke at alt er som det skal være og for at opdatere eventuelle software opdateringer der måtte være til jeres hjertestarter.

496,- / år ex. moms

620,- / år inkl. moms

REGISTRERING
HJERTESTARTER.DK

Med udvidet aftale sørger Cardiocare for registrering af jeres hjertestarter på hjertestarter.dk, som sikre at alarmcentralen og hjerteløbere kan få adgang til jeres hjertestarter 24/7.

Cardiocare foretager løbende vedligeholdelse af data på hjertestarter netværket.

196,- / år ex. moms

245,- / år inkl. moms

Udvid din hjertestarters fabriksgaranti fra 5 år til 8 år

En hjertestarter er et dyrt men livsreddende stykke udstyr og derfor er det vigtigt, at det holder sig kørende så længe som muligt.

Hos Cardiocare tilbyder vi at udvide fabriksgarantien på din hjertestarter fra 5 år til 8 år. Så er du sikret en god investering, der holder mange år.

Udvidet fabriksgaranti tilbydes som et engangskøb i takt med bestilling af din nye hjertestarter, og er et meget anbefalet tilkøb, som sikre dig langvarig værdi af dit køb.

1796,- ekskl. moms, 2245,- inkl. moms

Trygheds­aftale inklusiv rengøring af skab

Som en ekstra service tilbyder vi nu en samlet løsning for alle hjertestartere. Vi kalder det en Tryghedsaftale, og med denne er du dækket godt ind,

således at dit hjertestarter ejerskab er aldeles problemfrit.

Tegn en serviceaftale i dag

Ring til os på tlf. +45 8628 4900 eller skriv en mail til os på [email protected] og kom i gang med en serviceaftale allerede i dag. Vi har svarene på alle dine spørgsmål omkring hjertestartere, vedligeholdelse, placering af hjertestarterskabet, AED-trænere, kurser og meget mere. Vi ser frem til at modtage din henvendelse og til at se, hvordan vi kan hjælpe dig.

Mangler du en serviceaftale til din hjertestarter

Mangler din hjertestarter en vedligeholdelsesaftale, så tegn en serviceaftale der sikre at hjertestarteren altid har brugbare elektroder og batteri.

Udfyld nedenstående formularen med relevante informationer og få tilsendt et tilbud hvor meget det koster at tegne en serviceaftale til netop jeres hjertestarter model.

I kan også ring på +45 86 28 49 00

Udfyld kontaktformularen

Eller ring til os på tlf: +45 8628 4900 

Hvilken hjertestarter skal drejer det sig om?

×

Nyhedsbrev